151209

Idag när jag drog upp mina persienner i morse så snöade det fortfarande, det började snöa igår kväll! Så idag är träden fulla med snö på deras grenar och traktorer och snöplogar är ute och plogar :). Jag skjutsade syrrorna till deras skola idag för det var så mycket snö så det går nästan inte att cykla och nästan alla verkade ta bilen idag vi stod vid rödljusen i ca 3-5 minuter så tillslut tog jag en annan väg hihi :). Det är supermysigt med snön och det snöar fortfarande, de faller så lugnt och fint utanför fönstret :).

Idag trodde jag att jag skulle få en lugn dag men så var det inte :). Jag hade glömt bort att jag ska på tränarmöte idag så de här är de jag ska göra idag :).

- Skolan 08.30-15.10
- Konståkningsträning 15.40-16.40
- Tränarmöte 18.45-19.45
- Andra Avenyn 21.00-21.45


Kommentarer
Postat av: Mandy - En Masjävel

Det är bara bra! :D



hände ri dag isprinsessan?

2009-12-15 @ 11:26:30
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0