011209

Igår var det lika roligt att vara tränare åt den gruppen jag brukar vara extratränare åt. De är mellan 11 och 13 år och de visste inte att jag skulle vara deras tränare igår men jag var i omklädningsrummet med min tränare och några andra konståkare medans den gruppen jag skulle ha var på isen och värmde upp men när jag kom ut så sa jag att jag skulle vara deras tränare då och då brast alla ut i världens JA! och så blev det superglada och det var roligt :). Efter gårdagens träning så var min tränare där och hon var inte där den morgonen jag tränade och slog i huvudet i sien så jag sa det till henne igår att jag hade gjort de då kallade hon mig invalid (på skoj) hehe men eftersom att jag inte ska träna idag heller på grund utav att jag slog i huvudet så ska jag vara tränare åt den gruppen jag hade igår (Lutz) eftersom att min tränare inte kunde ha dom idag. Så i omklädningsrummet igår så sa jag att jag skulle vara tränare åt de idag också och då blev de lika glada som tidigare och då sa en: Jag kommer imorgon! Och de andra sa då jag också! :). Det är roligt när de blir så glada när jag kommer!

Så idag ser min dag ut såhär: Skola, tränare, hem och måla naglarna om jag hinner, äta, tränarmöte, Andra Avenyn :)

Oj idag är det första December! 23 dagar kvar till Julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0