V.35!

Nu tänkte jag bara skriva upp lite kom ihåg saker (efter skolan) som jag ska komma ihåg eftersom att allting börjar nu med tider och sånt så att jag inte glömmer något :)


 

V. 35

- Måndag: Bandyträning

- Tisdag: Dansträning, disco

- Onsdag: Konståkningsträning, Program

- Torsdag: Dansträning, Street

- Fredag:

- Lördag: Konståkningsträning

- Söndag: Konståkningsträning

Oj nu märkte jag att det är en heldel träningar och att jag ska hinna med trafikskolan också, får se hur det blir sen när konståkningen kör igång på riktigt med kanske 5 träningar i veckan och så ska vi träna bandy två gånger i veckan också :)

Kommentarer
Postat av: Natt!s

sv: tack :D

tips: du som har så fina bilder. var med i min tävling tema kärlek <3

2009-08-24 @ 17:38:15
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Svar: Hehe, det är nog det :p :D

2009-08-24 @ 18:47:47
URL: http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0