Utegym!

Igårkväll så tog jag och Heléne en liten minipromenad. Meningen var inte att vi skulle gå heller men de blev en liten promenad, meningen var att vi skulle gå och titta på något som vi inte visste var.

För något år sedan eller var det ett år sedan, eller mindre? Iallafall så kom det upp en massa stolpar med mera som har sett ut som en lekplats eller något man kan klättra på och så, men ser inte mer än stolpar som sticker upp när man bara åker förbi på vägen för det är höga buskar runt. Men så igår bestämde vi oss för att utforska det där och det visade sig inte vara något mindre än ett gym! Ett utegym :)! Så vi var där och "tränade" lite vi testa allt gjorde lite sit ups, rygglyft, armövningar, hoppade med mera :), de var kul och skönt att kunna göra det ute iallafall när det var varmt och lite sol :).


Här är utegymet :)

Nu när jag höll på att skriva det här inlägget så hörde jag något utanför, det var musik och någon som pratade. Inte kan det vara något på Jernvallen nu tänkte jag, för ibland kan man höra lite musik därifrån, men de kom närmare och närmare så jag gick ut för att se vad det var. Och så kom det en bil och körde förbi och hade högtalare på taket och ur dom sa de, "missa inte Lena PH och Orup ikväll i Högbo Bruk ikväll klockan 20.00" och så nå mer haha de är ju de jag ska på ;).

Kommentarer
Postat av: Angelica

hihi jag tycker att det faktsit är väldigt praktist slipper man tex. vara ute på en gräsmatta och köra ;)

2009-08-09 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0