Träningarna!

Träningarna idag på helglägret gick bra jag klarade dubbel lutz men det kunde ha blivit bättre landning men de var ju den första lutzen för den här terminen :). Vi åt på monroes och sedan var jag tränare och efter det var vi på föreläsning om kost och sedan var jag tränare igen dock stod jag inte på isen då eftersom att mina fötter värkte och gjorde ont efter alla timmar på isen från igår och idag men jag pratade då med en mamma som har ett barn som vi vill flytta till en annan grupp tråkigt för oss tränare som blir av med henne det är alltid tråkigt när barnen byter grupp men kul för dom som vill komma högre upp :). Sedan var det dax för min träning, axel gick inte så bra och inte toeloopen heller var hur trött som helst och vi började med att hoppa axel, lutade innåt och ramlade på samma ställe hela tiden! Samma gamla vanliga knä har fått bula där och blåmärke och det värker som bara den! Spelar ingen roll vad jag gör det gör ont iallfall men men jag hoppade toeloop sen iallafall och ni vet ju redan hur det gick då :).

Lutz

Upphopp från bakåt ytterskär med hjälp av tå i sättning
Åkaren roterar mot den naturliga rotationen 1, 2 eller 3 varv
Landning bakåt ytterskär

(Jag gjorde dubbel så jag rotterade 2 varv i luften)


stoelop.GIF (4691 bytes)

Innerskärstrea framåt è bakåt
Upphopp från bakåt ytterskär med hjälp av tå i sättning
Rotation 1, 2 eller 3 varv
Landning bakåt ytterskär

(Jag gjorde dubbel så jag rotterade 2 varv i luften)


Nu kollar jag och Heléne på Trollkarens hemligheter det är ju repris men man kommer ju inte ihåg allt så lite intressant är det iallafall :)

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Natt!s

hej :) för 2 månader sen så frågade du om vi kunde lägga till varandra på bloglovin. då hade jag inte det men jag lade till dig ändå. För jag var medlem men hade det inte på sidan. Så lägga till mig :D

2009-08-23 @ 21:03:13
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0