Sommarplugg!

I förrgår var ju jag och Melissa ute i solen och hade det mysigt. Och jag som inte bara kan sitta still och göra ingenting tog med mig trafikskoleboken ut och satt och läste, helt perfekt! Skönt att kunna plugga utan att känna att man måste, då blir det ju mycket roligare också :). Och jag lärde mig en hel del som också gav resultat dagen efter när jag var till trafikskolan och gjorde lite test på datan :).
 

Det var jättevarmt ute så vi tog ut ett parasoll och ett paraply så vi fick lite skugga


Eftersom att det var så varmt så blev det en hel del drickande också, jag tror att jag drack 3 eller 4 sånna här muggar med vatten!

Kommentarer
Postat av: Sara

mysigt :)

2009-08-08 @ 15:10:13
URL: http://sarra.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: det är bara fint :-D

vad har du för dig? :-)

2009-08-10 @ 00:15:28
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0