Sommaren med Göran!

Igår kväll var jag som sagt på bio och jag lovade att skriva vad jag tyckte om filmen. 


Göran är en kille som vantrivs med sitt jobb på ett eventföretag i Stockholm. Han har haft ett långt till-och-från-förhållande, men som nu bestämt sig för att fria. Det går inte som han hade tänkt sig - frieriet blir ett fiasko. Och Göran står ensam. Fast inte länge till. På jobbet börjar fotografen Grynet och snart springer han på gamle bekantingen Linnea, som han faller direkt för. Nu närmar sig midsommarhelgen och Linnea - och Grynet - ska till överklasskillen Doddes fest i den bohuslänska skärgården. Göran bestämmer sig snabbt för att åka dit, och övertalar även bästa kompisen och gräsänklingen Alex att följa med. På festen händer en hel del charmiga, mindre charmiga, gulliga och pinsama saker...


Jag tyckte att filmen var rolig och den var inte uttråkande eller seg, just nu kommer jag inte på någonting jag tyckte skulle vara annorlunda i filmen. Jag rekomenderar den till stora som små, tjejer som killar, ja alla helt enkelt :). 



Sommaren med Göran får 5 av 5 poäng av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0