Nygräddade bullar med kall mjölk!

Nu har jag tid för att sätta mig framför datorn, efter en lång och roligt dag :)! Dagen började med att vi tittade på Göta Kanal 2 som vi inte orkade se klart på igår, efter det tvättade vi två bilar sedan blev vi bjudna nygräddade bullat och drack kall mjölk till av mamma :)! Efter det åkte vi till Valbo köpcentrum och var där i ca 30 minuter då gjorde jag ett impulsköp av en mobil! Jag har tänkt kolla på den där mobilen förr för att se hur den är och om den är något för mig och när vi nu var där så slog jag till :)! Så nu har jag två mobiler en med comwiq och en telia :). Sedan åkte vi in till Gävle där Heléne var och spelade fotbollsmatch i damlaget :), de gick bra de vann med 2-1, riktigt rolig och spännande match. Efter matchen åkte vi hem och spelade Guitar Hero fast med trummor och gitarr som ett band hehe grymt kul :)! Och nu sitter jag här och äter nygräddad sockerkaka som nyss blev klar :) det har luktat nygräddade bullar och sockerkakor här hemma hela dagen, det luktade till och med ända ut till gatan :).

Vilken rolig och härlig dag)!

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

tack så mycket*! :)

2009-08-02 @ 20:41:00
URL: http://nillevilla.blogg.se/
Postat av: JONNA

åh nygräddade bullar lät inte helt fel! :D

2009-08-02 @ 22:07:11
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0