Kräftor!

Idag när jag och syrran kom hem från träningen så åt vi tacos till mat, alla andra hade redan ätit de medans vi var på träningen. När vi hade ätit så tog vi lite kräftor som efterrätt, eller lite pappa hade fixat till ca 2-3 kg med kräftor! Och det är jättegott, men det är värre att skala dom hehe jag och pappa satt där ett bra tag de tog ca en minut för mig att skala och allt det där men ca 3 sekunder innan den var borta haha. Ja så kan det gå när de inte cyklar!


Nu ska jag göra mig i ordning och sedan sova, imorgon klockan 09.00 är det dax för konståkningsträning :).


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Erica

tack detsamma ;D

2009-08-28 @ 23:40:26
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: jess

kräftor är gott så länge man äter 2 stycken ;D det är jobbigt att skala dom ;)

haha ja wierdo dröm!

2009-08-29 @ 15:20:35
URL: http://jessljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0