Barnvakt!

Jag skrev ju i det tidigare inlägget att jag har varit barnvakt idag :)! Det började med att jag åt mat och Rebecca fick glass, strössel och chokladsås (eftersom att hon precis hade ätit i skolan), efter att vi hade ätit så gick vi till hennes syrras skola och hämtade henne och så tog vi med oss Miloo som hon så gärna ville hålla i så det fick hon göra :). Sedan när vi hade hämtat Madde (Rebeccas syrra) och var påväg hem så kom min mamma och deras mamma i bilen så vi åkte halva vägen hem med dom hihi :).

Vi träffade en dam när vi var påväg till skolan, eller vi gick om henne sen gick hon om oss igen hehe för att Miloo luktade lite och sånt och så när hon gick förbi oss så frågade hon hur många år Miloo var och så sen började vi prata och gå lite lugnt mot skolan, damen skulle åt samma håll så hon berätta lite om att de höll på att måla om fönstrerna hemma hos henne och om lite allt möjligt, det var en gullig liten dam, trevligt när man kan gå och prata lite sådär istället för att bara glo och stirra på varandra, nej sånt gillar vi inte! :). Undra varför vissa gör de? Jag kommer faktiskt inte på något bra svar. För att försöka trycka ner den man stirrar på eller ser ner på? Då kanske man får bättre självförtroende? Nej jag vet inte, någon annan som vet?

På dansen gick det sådär! Den dansen vi gör nu är svår och vi dansar till en Michael Jacksson låt. Nu när jag dansar både street och disco så kan jag än så länge säga att jag tycker att det är lite roligare med disco :)!

Nä nu ska jag duscha som jag ännu inte hunnit! Så jag stänger av datorn nu och det här får då bli mitt sista inlägg idag :).

Godnatt på er alla! ♥


Kommentarer
Postat av: ida

söt blogg :)

2009-08-27 @ 20:22:21
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0