290809

Oj jag har inte skrivit på hela dagen, det var absolut inte meningen men jag har inte riktigt hunnit med. Min dag började med träning i en timme, konståkningsträning och det gick bra! Eller ja axeln gick sådär men jag klarade den iallafall sedan hoppade vi dubbelsalchow som jag inte klarade första gången men andra gången gick det hur lätt som helst! Jag kände hur fort jag rotaderade var rak och inget kändes fel och efter det gjode jag bara bra salchow :)! När vi hoppade dubbel lutz så fick jag inte till hoppet riktigt med dom tre sista blev jättebra! Sedan frågade min tränare om jag kunde vara tränare åt en grupp hon skulle ha men inte kunde för hon skulle hjälpa en med ett program så jag tog den gruppen och var tränare till dom :). Sedan kom jag hem tog ett varmt bad och sedan åt jag tacos och efter det var jag med Angelica ända tills nu, hon skulle hem och plugga :). Själv ska jag´, Melissas kompis, Melissa, Pappa och Heléne till Valbo :)! Eller ja pappa följer med bara för att skjutsa oss :) snällt! 

Skriver mer när jag kommer hem :)!  

Kommentarer
Postat av: Cicci

Svar: Vsg:) Har röstat nu;D

Då skulle du kunna gå in här; http://rosafisk.blogg.se/2009/august/veckans-blogg-rosta.html#comment och rösta på mig, nummer 5 ;D

2009-08-29 @ 18:48:40
URL: http://linddgreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

- HAVE FUN !

2009-08-29 @ 18:54:51
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0