Valbo!

Sådär nu är jag hemma igen efter någon timme i Valbo med Rebecka :) De va ganska mycket folk där, och inte undra på de när E.M.D va där hehe. Ja vi kollade i alla fall inte på dom vi försökte bara tränga oss igenom alla som stod och kolla på dom. Medans E.M.D va där så va de inte långa köer och inte många i affärerna vilket var bra, de gick fort att i kassan och de var ledigt i provhyttarna ;)

E.M.D




Första gången vi gick förbi såg det ut såhär, dom sjöng då


Andra gången vi gick förbi skrev dom autografer
Och tredje gången vi gick börbi skrev dom fortfarande autografer och kön va lika lång efter ca 1 timme snacka om att många ville träffa dom!

Sen åt vi 

toast


Och jag drack Ramlösa med smaken hallon till toasten

Hem kom jag med 
En rosa tunika (Gina tricot)


En ljuslila sjal (Gina tricot)


En marinblå tunika (Gina tricot)


Min efterlängtade parfym från DKNY (Kicks)


Och när man köpte en parfym från DKNY, 50 ml fick man den här necessären med på köpet och den innehöll shower gel, salva, läppsyl och en liten parfym och allt från DKNY värd 325 kr



Puss





Kommentarer
Postat av: ANGELICA

jag var åxå i valbo idag :) men vid 1 tiden. men jag lovar dig de stog MASSOR med typ fjortisar där vid senen hallå 2 timmar innan hur årkar man?? xD hihihi snygga kläder åxå ;)

2009-04-04 @ 20:58:14
Postat av: hannis

Haha! xD Du kunde iallafall köpa bra. :)

2009-04-04 @ 21:54:00
URL: http://www.metrobloggen.se/hannispannis
Postat av: menal

åhh den där parfymen luktar jätte gott:D



2009-04-05 @ 11:55:08
URL: http://menaaale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0