Stugan!

Som sagt så åkte vi till stugan där dom höll på och jobba. Vi håller just nu på att bygga ut vår stuga så att den blir större, innan hade vi 3 små sovrum, men nu får vi 4 sovrum så att alla vi barn får ett varsit rum. Dom hade börjat regla ett rum där inne så att vi fick se hur stora våra rum blir som vi barn ska få (alla våra rum blir lika stora). Vi tre ska få ett varsit burspråk i rummen det blir superfint! Det har min kära mamma sett till att vi ska få :)!  Det är mycket jobb kvar men det kommer att bli fint. De har hunnit med mycket på 7 dagar så jag tror att det kommer att gå ganska fort ändå :)


Utsidan
Den röda delen är gammal, de svarta är de vi byggt ut


3 burspråk, ett burspråk i varje rum. Tre barn tre buspråk :)




ena gavlen


andra galven, där har de inte hunnit bygga någon vägg än. Så såhär såg de ut på den andra gavlen sist jag var till stugan


gammla delen






Insidan
Från nya delen in till gammla


nya delen


ett rum




Vi gick ner till sjön som ligger ca 200 meter från vår stuga




Vad tycker du? Jag tycker att det blir superbra!

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

åå jävlar vad det har blivit förändringar på stugan sedan jag var där xD fast de var vell tusen år sedan ;)... fan vad jag fick minnen närjag såg både stugan och stranden. skulle nästan kunna börja gråta nu för jag saknar den tiden. måste berätta mer senare för dig :D

2009-04-14 @ 10:44:35
Postat av: Nadja

Sv: Jaa haha jag längtar tills det blir klart! Då måste vi två dit igen :)! Ja jag fick också minnen när jag kom dit, ditekt dom bara kom! Jaa jag saknar också den tiden så mycket! Man verkligen levde livet då! Ja bra :D

2009-04-14 @ 12:12:37
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/
Postat av: theking syrran

hahah den tiden då vi va va JÄMT!!! :) (NAJS)

det kommer att bli fettfint i stugan!!!!!<333 :D

2009-04-15 @ 14:53:57
URL: http://assilem.blogg.se/
Postat av: N

Ja det var roligt :)!!!

Jaaa mena de!!! Jag längtar tills det blir klart eller tills vi får våra egna rum och kan börja inreda:)!!! <3<3<3

2009-04-20 @ 14:32:30
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0