Nya enkronan!

Idag har jag jobbat hela dagen det har varit roligt :)! Träffat mycket roliga och sociala människor och framförallt, idag såg jag Sveriges nya enkrona :)! Det var en kund som skulle lämna fram en fem krona men tog fel, han sa oj det där är väll ingen svensk krona? Då sa jag jo det är ju den nya enkronan! Sen granskade jag den länge ;). Kunden blev också förvånad och sa oj just ja den har ju inte jag sett att jag har hehe :) Okej jag är inte den första som ser den men inte bland som sista heller ;). Förr jag har bara sett den på bild på datan men den var faktiskt mycket snyggare i verkligheten än på bild.
Sveriges nya enkrona

Baksidan ska föreställa havet som förbinder Sverige med Finland. Varför denna enkrona kommer nu är för att det är 200 år sedan Sverige och Finland skildes åt.

Nyss åt jag hemmagjorda proger, med sallad till jättegott var det!
 
Pirogerna
 

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Ja ha har vi fått en ny krona.

Det visste jag inte men okej.

Ser inte så illa ut.

Tack för informationen.

Gott med piroger

2009-04-10 @ 12:55:28
Postat av: theking syrran

haha coolt att få en krona bara uttan att veta det? :) pirogerna va JÄTTEGODA!!:)<33

2009-04-15 @ 15:05:54
URL: http://assilem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0