Gardiner!

Som sagt så böt jag gardiner på mitt rum igår. Hehe kanske lite sent att byta julgardinerna nu ;) men jag hade julgardiner som inte riktigt såg ut som julgardiner utan sånna som man kan ha annars också :)

Fast julgrejerna har jag tagit bort för lääänge sedan ;)

Såhär såg det ut i julas


Här kommer lite bilder på hur det såg ut innan och efter jag bytte gardiner igår :)


Färgerna på gardinerna när jag bytte ser man inte så bra på bilderna. Men det är panelgardiner längst bak är de svart och framför de svarta så är det mörklila panelgardiner, precis som temat är i mitt rum, mörklila:)

Det är mycket finare i verkligheten och tur är väll det ;) för bilderna blev absolut inge bra. 

Detaljer från mitt fönster

Inte heller så bra bilder men bättre dåliga bilder än inget alls ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0